Klientų aptarnavimo tyrimai ir gerinimas

 

Dažna patirtis byloja, kad kliento aptarnavimas po pirkimo ne mažiau, o kartais kur kas labiau svarbesnis, nei pardavimo paruošimo ar pats pardavimo momentas. Tik rodant tinkamą dėmesį ir rūpinimąsi klientu galima užtarnauti jo pasitikėjimą ir lojalumą bei užsitikrinti ilgalaikę partnerystę.


Aptarnavimo standarto palaikymas

Jeigu turite nusistatę klientų ir lankytojų aptaravimo reikalavimus ar standartą ir siekiate jų laikytis bei gerinti - logiška yra matuoti kaip sekasi tai atlikti. Svarbu susieti darbo įvertinimą pagal nustatytus tikslus ir aptarnavimo standarto reikalavimus, kad tiek atsakingi už klientų aptarnavimą darbuotojai, tiek jų vadovai vienodai objektyviai vertintų situaciją.

Pasirūpinkite  savo klientų aptarnavimo kokybės kontrole. Apklauskite savo klientus ir ištirkite ką jie galvoja ir patiria bendraudami su Jūsų įmonės darbuotojais.

 

Klientų praradimo prevencija

Sužinokite ar rizikuojate prarasti klientus, įvertinkite priežastiskada kada ir dėl ko tai gali įvykti. Gal problemas sukelia netinkamas darbuotojų požiūris arba paprasčiausiai per didelis esamų krūvis? Taip galėsite imtis tinkamos klientų praradimo prevencijos. Paprasti mokymai, papildomas instruktažas ar dar vieno darbuotojo priėmimas gali išgelbėti Jūsų verslo pajamas.

 

Periodiškumas ir nuoseklumas

Periodiniai klientų aptarnavimo tyrimai turėtų būti įprasta kiekvieno klientų aptarnavimo padalinio praktika.

 

Pradėti naudotis

Sužinoti daugiau apie galimybes

Rengiame ir atliekame tyrimus ir apklausas


Mes Facebooke


Apie mus

Apklausos ir anketos internete nemokamai. Anketos sudarymas ir paskelbimas online per kelias minutes. Anketinė apklausa internetu studentams, moksleiviams, draugams. Verslui, valstybinėm organizacijoms ir institucijoms - kiekybiniai marketingo, rinkos, darbuotojų ir klientų pasitenkinimo tyrimai. Socialinis nuomonių tyrimas internete – greitas ir patikimas instrumentas viešajam sektoriui. Viešos ir privačios apklausos, rezultatai ir komentarai. Jei patinka anketos pavyzdys – balsuok, skelbk savo apklausą ir dalinkis ja su draugais.

Draugai

Palaukite...